Тенденції ІТ-аутсорсингу в 2020 році від ISS-Technology
Статті
15.01.2020
Тенденції ІТ-аутсорсингу в 2020 році
Компанії віддають обслуговування ІТ-інфраструктури в сторонні спеціалізовані фірми з кількох причин. По-перше, керівники вважають за краще користуватися послугами кваліфікованих досвідчених фахівців, а по-друге, вони прагнуть заощадити бюджет і підвищити операційну гнучкість. У 2020 році нас чекають цікаві тренди, які будуть набирати обертів протягом наступних кількох років.
Аутсорсинг ІТ-послуг: чим живе ринок сьогодні
Зрозуміти розстановку сил на ринку аутсорсингу можна за списком функцій, які делегують фахівцям «з боку»:
створення додатків (для ПК і мобільних пристроїв);
обслуговування програмного забезпечення;
ЦОД;
інфраструктура інформаційних технологій;
призначена для користувача підтримка;
робота з комп'ютерними мережами;
інтеграція;
послуги «відділу кадрів».
Згідно з результатами моніторингу GSA UK, тенденції в аутсорсинг-сфері стрімко змінюються. У 2020 році відносини між аутсорс-командами і клієнтами придбають більш «партнерську» забарвлення. Компанії будуть стежити за інноваціями і швидко впроваджувати їх. Ось ключові принципи, які будуть керувати галуззю в наступному році.
Якість важливіше, ніж вартість. Пріоритетом для outsourcing-компаній і їх клієнтів стане не зниження ціни, а цінність послуг, що надаються.
Робота з декількома виконавцями одночасно. Замовники будуть звертатися до кількох підрядникам, щоб сформувати кращу команду для вирішення завдання.
Зміна географії замовлень. Все частіше компанії будуть звертатися до професіоналів зі Східної та Центральної Європи.
Співпраця з новим сценаріями. IT-фахівці і клієнти будуть нести спільну відповідальність за результат роботи.
Штучний інтелект буде виконувати набагато більше завдань, ніж сьогодні.
Хмарні платформи. Замовлень в сфері захисту та зберігання інформації стане більше.
Результати роботи - ключовий фактор вибору підрядника
Фахівці GSA UK з'ясували, що в найближчому майбутньому аутсорс-ринок зіткнеться з тим, що замовники будуть орієнтуватися не на ціну, а на якість послуг.
Це означає, що виконавці будуть працювати над підвищенням стандартів і впровадженням інновацій. В результаті від цього виграють і аутсорсери, і замовники.
Мотивація замовників
35% респондентів вважають, що аутсорсинг дозволить їм заощадити фінансові кошти. Для 23% це спосіб підвищити якість послуг, що надаються. Тому все більше завдань будуть віддаватися стороннім виконавцям.
У майбутньому такі фактори як потенціал для нових можливостей і високу якість обслуговування інтернет-користувачів стануть для замовників більш важливими, ніж економія коштів.
Аутсорсинг IT: цінність послуг понад усе
Майже 90% опитаних впевнені, що після 2020 року будуть укладати контракти, орієнтуючись на цінність наданих послуг для обох сторін. 69% респондентів вважають, що аутсорсери виконуватимуть функцію системних інтеграторів, але розділять ризики зі своїми клієнтами. Третина учасників опитування стверджує, що аутсорсингові фірми візьмуть на себе абсолютно всі ризики. Компанія ISS-Technology стежить за всіма сучасними тенденціями та інноваціями, а головний орієнтир для нас - якісно закрити ваші запити і потреби.
Питання про надання послуг будуть найважливішою частиною контракту, а терміни дії домовленостей скоротяться. В майбутньому це призведе до загострення конкурентної боротьби, тому виконавцям доведеться пропонувати якісні рішення і боротися за цінні пропозиції.