Абонентське обслуговування комп’ютерів ― що це таке? Це забезпечення безперебійної роботи комп’ютерних техніки та систем підприємств клієнтів, яке виконують фахівці відповідно до попередньо укладеного договору. У документі прописують окремі роботи або стандартний пакет послуг, що надає сервісний центр. Який перелік робіт вибрати, залежить від масштабів підприємства та кількості залучених комп’ютерів.
Абонентське обслуговування: список виконуваних робіт
Повний пакет послуг передбачає розв’язання проблем клієнтів, які найчастіше виникають та вимагають швидкого реагування сервісної компанії й усунення помилок, оновлення/налагодження програм і додатків на підприємстві клієнта.
До повного пакета входять такі послуги:
Установка:
системного програмного забезпечення;
антивірусних програм;
брандмауерів.
Налагодження:
робочих станцій;
термінальних серверів;
віртуальних серверів;
електронної пошти на девайсах клієнтів;
хмарних систем резервного сховища.
Забезпечення:
монтажу серверного обладнання;
підключення офісу до мережі інтернет;
роботи інтернет-з’єднання;
корекції роботи систем;
швидкого реагування на запити замовника (виїзд до офісу).
Планові та профілактичні роботи
Техніка, яка працює справно, дозволяє забути про можливі проблеми та займатися виключно бізнесом. Але щойно виникає несправність або будь-яка система дає збій, весь процес втрачає свою ритмічність і злагодженість, змушуючи щораз звертати увагу на дефект, турбуватися про своєчасність виконання завдань, які можуть зірватися внаслідок виходу з ладу навіть незначної деталі приладу.
Аби уникнути цього виконують профілактичні роботи за заздалегідь затвердженим планом. Обслуговування включає:
діагностику працездатності елементів;
чистку та заміну деталей;
поповнення витратних матеріалів;
перевірку безпеки мережі (за замовленням клієнта).
ІТ-аутсорсинг у Києві
Не кожне підприємство може дозволити собі утримувати відділ ІТ-фахівців або навіть одного штатного співробітника. Особливо, коли робота компанії не пов’язана з постійною експлуатацією комунікаційного обладнання.
Коли порівняти абонентське обслуговування комп’ютерів, ціни на яке формуються переліком пакета послуг компанії, що надає ІТ-аутсорсинг, з зарплатою працівника підприємства, то вигода в підписанні договору стає більш очевидною. А в результаті підприємство отримує техніку, яка однаково якісно працює.
Сервісний центр оргтехніки
Компанія ISS-Technology забезпечить абонентське обслуговування комп’ютерів на високому рівні, що дасть змогу керівництву клієнтської компанії заощадити на зарплаті відповідних працівників і покупці нового обладнання внаслідок несвоєчасної профілактики наявного.