Статті
21.01.2021

Комп'ютер не бачить принтер: чому так відбувається і що з цим робити?

Комп'ютер не бачить принтер
Ситуації, коли ноутбук або комп'ютер раптово «втрачає» підключення до принтера або мультифункціонального приладу, не є позаштатною ситуацією. Таке трапляється досить часто. На щастя, ця проблема, як і заправка картриджів, не настільки критична і вирішується простими кроками залежно від того, що призвело до її виникнення.

Сучасна друкувальна техніка – це складне обладнання, яке може підключатися до ПК через USB-з'єднання, Wi-Fi, локальну мережу. Способи підключення – це більше питання зручності, адже збої з видимістю можуть виникати при будь-якому типі з'єднання з принтером.

Причини, чому ПК не бачить принтер

Є чотири групи причин, через які вам може знадобитися обслуговування оргтехніки:

  1. Порушене підключення. Характерно для техніки, яка підключається через USB. Контакт втрачається, тому що вийшов з ладу шнур, засмітилися порти або є нещільне з'єднання.
  2. Некоректно працюють драйвери. Це спеціальні налаштування, завдяки яким відбувається взаємодія комп'ютера та принтера. У разі некоректної роботи драйверів втрачається можливість друку.
  3. Неправильно вибрано обладнання для друку. Так трапляється, коли до ноутбука підключено одночасно декілька пристроїв, або вони були підключені раніше, але зв'язок не був видалений належним чином. У результаті система намагається за замовчуванням друкувати документи через зовсім інший принтер.
  4. Не працює служба друку. Це помилка установки операційної системи. Служба може відключитися в результаті збою або ненавмисної зміни налаштувань.

Залежно від того, що стало причиною збою, треба обрати й метод вирішення проблеми.

Причини чому комп'ютер не бачить принтер

Чому комп'ютер може не розпізнавати принтер: виправляємо проблему

В цій статті ми зібрали найбільш прості та дієві методи, які підходять для принтерів будь-якої моделі та бренду: Hewlett-Packard, Canon, Samsung, Xerox, Brother, Kyocera. До них слід вдаватися крок за кроком. Якщо не спрацював один, варто йти далі, доки проблема не вирішиться. У 95% це дозволяє повернути все до ладу, а з рештою 5% чудово впорається наш сервіс оргтехніки.

Перевіряємо підключення

Послідовність кроків тут така:

  1. Переконайтеся, що принтер увімкнено.
  2. Огляньте кабель на предмет видимих ​​пошкоджень: обривів, порізів, заломів тощо. Якщо є такі ж кабелі, можна спробувати підʼєднати їх по черзі.
  3. Від'єднайте кабель і перевірте обидва порти. Якщо в роз'ємах є сміття та пил, потрібно їх почистити та забезпечити достатній контакт між елементами. Потім спробуйте включати кабель в різні USB-порти в системному блоці або корпусі ноутбука.

Перевіряємо підключення принтера
Маленька порада – старіші моделі бажано включати в роз'єми USB 2.0, які відрізняються чорним кольором.

Перевірка драйверів

Труднощі виникають, якщо драйвери працюють неправильно або взагалі відсутні. У будь-якому з варіантів буде потрібно їх установка.

Дізнатися, в якому стані драйвери, можна зайшовши в «Диспетчер пристроїв», для чого потрібно натиснути правою кнопкою миші на «Пуск» (працює для Windows 10) або іншим способом залежно від ОС. В одній із категорій буде назва обладнання, яке вас цікавить. Якщо поруч із ним є жовтий або червоний знак оклику, отже, ви знайшли корінь проблеми.

Для установки нових драйверів краще використовувати диск із комплектації устаткування або завантажити їх з офіційного сайту виробника техніки. Слід вибрати комплект під конкретну модель принтера й ОС.

Варто зазначити, що драйвери рекомендується повторно поставити для профілактики, попередньо видаливши всі старі. Зробити це можна, скориставшись актуальними підказками.

Вибір пристрою друку

Це найпростіший крок. Відповідний розділ можна знайти, натиснувши «Пуск» – «Параметри» – «Пристрої» – «Супутні параметри» – «Пристрої та принтери». Наведіть мишку на іконку з ім'ям вашого ПК, клікніть правою кнопкою і задайте параметр «Використовувати за замовчуванням».

Перевірка служби друку

Щоб включити службу, слід натиснути правою кнопкою на меню «Пуск», відкрити «Диспетчер завдань» і перейти у вкладку «Служби». Потім слід включити її, використовуючи команду «Запустити» і підключивши опцію «Автоматично»

служба друку
Зробивши всі ці дії, ви майже гарантовано своїми силами виправите ситуацію, і принтер знову запрацює. Якщо усунути несправність не вийшло, вам буде потрібна допомога фахівця. Ви завжди можете замовити обслуговування оргтехніки в сервісному центрі оргтехніки «ISS-Technology». Ми надаємо кваліфіковані послуги за доступною вартістю.

НАШІ ПОСЛУГИ

  • Встановлення та обслуговування Windows

    від 400 грн
  • Налаштування доступу до інтернет (Wi-fi)

    від 600 грн
  • Оренда віддаленого сервера

    від 1200 грн
  • Налагодження та обслуговування сервера

    від 1500 грн
  • Комплексне обслуговування IT інфраструктури

    від 1500 грн
  • Профілактика монохромного лазерного принтера

    від 240 грн
  • Ремонт монохромного лазерного принтера

    від 450 грн
  • Профілактика монохромного лазерного МФУ

    від 360 грн
  • Ремонт монохромного лазерного МФУ

    від 450 грн
  • Профілактика кольорового лазерного принтера

    від 450 грн
  • Ремонт кольорового лазерного принтера

    від 750 грн
  • Профілактика кольорового лазерного МФУ

    від 600 грн
  • Ремонт кольорового лазерного МФУ

    від 750 грн
  • Заправка монохромних лазерних картриджів

    від 150 грн
  • Відновлення монохромних лазерних картриджів

    від 300 грн
  • Заправка кольорових лазерних картриджів

    від 300 грн
  • Відновлення кольорових лазерних картриджів

    від 500 грн
  • Заправка струменевих картриджів

    від 120 грн
  • Комплексні рішення
    Пропонуємо побудову сучасних мультівендорных систем
    в комплексних рішеннях! Наша професійна команда готова
    створити для вашої компанії:
    • • Інформаційні системи
    • • Системи безпеки
    • • Інженерні системи
    • • Системи автоматизованого управління і контролю
    Спроектуємо, проведемо монтаж
    та забезпечимо своєчасне сервісне
    обслуговування всіх систем!
    Підтримка сайту: LUXSITE